Pages

psyduck and me

sesetengah org tanya
"APA MASALAH KAU DENGAN PSYDUCK SI POKEMON TU?"
dulu pernahlah letak dp facebook gambar psyduck
dan sekarang pun, dengan cover photo sekali kah2 XD

1. I damn love psyduck

not because I love gangnam style or what or psy menari kuda or psy hensem sgt, entahlah, main game pokemon, sampailah terjumpa pokemon ni, my first impression is

O_O

"COMELNYEEEEEEEEEEEEEEE"

aku ni, biasalah, bila dah terlebih interested dgn suatu benda, aku akan tunjuk kat orang-orang, tunjuklah gambaq si psyduck comel ni, maka orang pun berkata

"BURUK SIOT"
"APA YANG COMEL NTAH??"
"MACAM TENGKORAK"
alangkah sedihnya terasa, ini bukan perkara biasa
apapun, aku suka psyduck sebab dia comel, dia blur, dia pelik, namun! walaupun dia blur, tapi dia kuat tau!

2. psyduck is unique what?

unique - that's the first word to describe benda alah ni. memanglah tak wujud di alam nyata, but it looks so different, sesetengah orang kata macam Perry the Platypus hohohoho

hamekaw

Psyduck is a psychic type Pokemon, and I love psychic Pokemon! selain dari psyduck, I also love Mewtwo, Celebi too :D

bunyi psyduck pun comel jugak

3. kepala psyduck

alolololo

ada orang kata kepala dia macam kepala saya juga iaitu BUTUT
butut ni kita boleh kata dia macam bonjoing macam alien laaa

ni orang kata laa. lol

4.  muka psyduck

ada orang kata muka kitorang lebih kurang sama -.-

ade la sket

okeh ni memang takleh terima

5. warna kuning

warna kuning cantik, dan menarik. dan... okeh full stop XD

6. perangainya lebih kurang sama ngan aku

ditzy, blur, such a blanko, look like a noob
memang macam aku

orang kata laa, bukan aku jugak kata kehkehekehekhe

tapi ada kelebihan tersembuyi ---> macam aku jugak ke? yeahheheheehe

*     *     *     *      *   *

the real scenario is psyduck pun hebat, kuasa boleh tahan hebat bila battle, dengan syarat
bagi dia headache dulu.

itu sahaja pasal psyduck. post ni bercakap pasal psyduck psyduck psyduck ja
last but not least, 
AKU NAK SANGAT PATUNG PSYDUCK!


1 ulasan:

Faiz Saaid berkata...

psyco duck, bahaya jgk ni

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com