final sem incoming

dag! dig! dug! di dalam daaaadaaa~

berdangdut bersempena dgn semester yang TERAKHIR BEB

my du'a for next sem

OHOHOHO tak sabarnya nak grad utk diploma, degree dah plan nak amik apa, and i am really looking forward to it!! X"D

animation & screen technology, here i come! :p


subjek tak banyak pun, tapi tak banyak pun kadang boleh membawa padah
aku kena struggle lebih untuk sem depan. kena aim high. tersungkur di tengah jalan, apapun LIFE MUST GO ON, AND DO MY VERY BEST.


orang kato SAVE THE BEST FOR THE LAST. hahaa
no no! save the best for everyday!

kita ada 5 je. bom semua ni

selain daripada subjek best di atas ni, nanti memang akan berhadapan dengan event terbesar sepanjang menjadi pelajar Fakulti Filem, Teater & Animasi, which is DIPLOMA SHOWCASE. yeahh! our diploma showcase will be a theatre show, but still, is not confirmed yet. apa yang telah diconfirmkan adalah organisasi utk diploma showcase.

you know what? I was appointed to be the event manager. tau tak event manager tu apa? mampuih aku. ni semua classmates aku nyer pasai la vote aku jadi event manager. SERIUS AKU TAK PERNAH terfikir pun nak jadi bos utk diploma showcase. aku aim pun at least jadi stage manager ke, bahagian admin ke, tuptutauauap, EVENT MANAGER tros *menanges sebaldi*

dahlah aku ni tak tau apa, tak apalah, orang dah bagi kepercayaan, so apa lagi. gunakanlah.

i really hope that diploma showcase next sem will be a success! dah la dapat bekerja ngn batch budak teater yang hebat, so kena lah menonjol jugak la akhirnya

apapun sekarang tengah goosebumps dan macam nak terjun tingkap bila cuti sem dah nak abis ni

YEAY

really blanko for this moment

i am dead meat!

T___T


*agak2 tercapai ke x nak sarung jubah ANC :'( *

No comments:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com