oh my tudung

cakap pasal tudung aku excited betul cerita pasal 

TUDUNG BAWAL yo!!!!!

yes! i am tudung bawal lover!

yeahhh!

sejak selalu pakai tudung bawal ni selalu jugak kena cop OLD FASHIONED and OUTDATED... yelah sekarang dah macam pesen tudung keluar. tudung indon la, tudung halfmoon la, selendang yuna la, pashmina la, memang kalau taip sampai esok tak abis hahahahahaha

i am okay je with those kind of tudungs.... cuma memang lebih suka pakai tudung bawal sejak dari dulu.. it somehow shows I am quite a 'loyal' person bila suka sesuatu benda... kalau dah suka tu, memang akan suka sampai bila-bila, for instance

1) pakai tudung bawal
2) main game
3) suka makan koko krunch
4) suka minum susu
5) i hate fish so much. bukan ngada tapi memang tak boleh makan

dari kecik sampai besar memang suka perkara2 di atas ni. same goes to part memakai tudung bawal. so u alls, apapun org kata tudung bawal ni fesyen lama la, fesyen makcik-makcik dulu la, i tak kesah pun hahaha XD

wajah2 bahagia dengan tudung bawal

top reasons why i love tudung bawal so much;

1) selesa
2) tak mencekik diri sendiri
3) boleh la tutup aurat
4) bentuk muka sesuai ngn tudung bawal je kot
5) senang nak pakai, dah biasa pakai
6) malas nak hafal step2 melilit selendang atau apa2 trend terbaru
7) jimat masa. penah pecah rekod bersiap selama 3 jam kalau pakai pashmina
8) aku ni ganas orgnya, kalau pakai selendang confim comot, buruk sana sini

agak terasa la bila org duk kutuk... "pakai tudung bawal ni dah ketinggalan zaman".. "pakai tudung bawal nampak sgt macam makcik2"... kalau suka sangat dengan trend baru tu suka je la jgn lah paksa aku pulak aaaeeeeeeeee...!!!! suka hati la pakai ape pun janji tutup aurat laaaa. aku geram betui dgn orang-orang yang sungguh 'bergaya' ni!

emo pulak kita

ada juga boleh mempertikaikan, kalau nak jimat masa, nak rasa lebih selesa, asal tak pakai tudung Indon je? alaa sarung je!! aku kata, NOOOOO! firstly aku memang tak berapa suka style tudung tu sendiri, ade awning semua anak tudung syria laa, aku dah try pakai dan memang tak sesuai dengan aku. so aku tak pakai la. dalama wardrobe ade je satu warna hitam, just in case kalau tak sempat langsung nak pakai tudung bawal, atau nak bersukan. kihkih * last2 pakai jugak kan?

konklusinya, i love tudung bawal and nobody can change that.....

now i am trying to make my own tudung bawal... :p

aaminn

7 comments:

Azamirul said...

Baguuuss laa awak ni!!! :')
Sejujurnya saya suka sangat perempuan yg pakai tudung bawal..
Bagi saya perempuan yg bertudung bawal adalah lebih cantik daripada yg lain2.. ^^

tsumiki hajira said...

hahahaha kan? pakai tudung bawal cantik dan selesaaaa

Azhafizah Md Nor said...

pakai tudung bawal best!

tsumiki hajira said...

betul tu! senang je nak pakai! yeahh :D

wan nur said...

Assalam.. nk hadiah tudung bawal... jemput join contest http://wannurrr.blogspot.com/2013/11/contest-im-diva.html :)

T.Y said...

Mak Cik Mak Cik !! :P

tsumiki hajira said...

heehheeee XD

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com