Pages

kerosakan FB

FB aku rosak dahhhhh

rosak kenapa? dah kenapa rosak? haiyyaaaa. bukannya rosak laaaaaa

rupanya aku baru tersedar something. kat ruangan Settings > Language kat FB tu ada bahasa English (Pirate). jadi, dengan rendah hatinya aku try la tukar bahasa.

terus poooopp! dia jadi cam gini

memang lanun betul ni.
nampak gaya macam takdela rosak. kepala otak kita macam nak rosak baca bahasa lanun ni. arr!
muka merah tahan gelak. try to figure out ape aku buat sebenarnya ni.
pastu aku log out


bahasa ni memang wujud ek

okey aku gelak kehkehkehkeh. aku cuba berfikiran positif yang Mark Zuckerberg ni cuba menghargai kewujudan lanun2 yang mungkin ada akaun FB di dunia ini

derrrr. lanun ada FB jugak ke?
okey2 log in balek.

tak paham

apa semua ni?

pastu bukak notification plak

tetibe rasa cool gila ayat dia

eh aku baru sedar ke ape??
aku baru tahu ke pasal ni???

??

share post je pun. lol.

eh sejak bila aku ada kapal?

korang cubalah. macam best jugak. hmm, selain daripada bahasa lanun, ada jugak bahasa tonggang terbalik.

=="

kena baca satu2 ni. nasib baik da slalu bukak fb, lagipun dah trhafal posisi ayat dia *cehh* pastu tukar balik bahasa lanun. nak cuba pakai dalam masa seminggu. kot2 la boleh gelak2 menggila sorang2 dalam bilik. cuti pun dah nak abis, so ini je peluang nak main2. hehe

oklah. Tsumiki dah nak masuk degree dah 1hb mac ni. nak kena berangkat ke KL dari ganu 28hb feb. semoga urusan kita dipermudahkan, amin! :)

2 ulasan:

Farrah MF berkata...

Tak sanggup akak nak juling mata try bahasa lanun nih :)

tsumiki hajira berkata...

hehehe... you should try! nnt leh blajar. hehehe XD

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com