Pages

hidup semasa degree

boooyeah

haaaaahahahahaa, satu benda je nk cakap,
SEMPUT WOI SEMPUT.

berdebor2 jantong macam nak tercabot pecah pastu meninggal.

Degree ni, sem 1 okey laa, bleh tahan lagi laa. masuk je sem 2 terus kemengongan bertambah2 tahap infiniti.

okey dah nampak da dah nampak da.

baru first day kelas dah dpt assignment 3D gila laaa wehhhh wehhhh adoi
*hempok kepala kat meja*

first week dah de assignment, wow. takpe takpe, ni namanya CABARAN.

apepun harap sem ni boleh perform laa.. sem 1 haritu masyaAllah.. tergolek2 frust tapi sokaylah biasalah tu.

aku ni dahlah takde basic fine arts drawing digital drawings semua tu... memang gila la aku kali ni.

SERIUS. SERIUS.


AKU MEMANG AKAN GILA KALI NI. YEAH.

itulah... masa cuti sem hari tu duk merungut bosan bosan bosan. bila dah masuk belajar balik terus nak cuti balik.

tiap2 hari kena buat drawing. nak praktis semua. skills teramatlah terok dan amat senang sekali kalah dengan budak tadika yg masok prtandingan melukis poster tu

tapi apepun lebih bersyukur dapat tempat tidur yang selesa.

katil pwinshes. byk betul kwn sekatil.
*tukar topik tetibe

macam biasalah, kita balut semua benda yang tak berbalut. nasib baik pembalut kecik, kalau dak dah lama dengan dinding2 rumah tu sekali gua balut.

tmpal dot dot dot.


pon ade kawan jugak kat situ.

dgn loker2 skali aku balut.

semoga berjaya la

Tiada ulasan:

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com