masalah peribadi

just nak mengadu lah. ada satu masalah peribadi aku yang sangat kritikal sekarang ni.
ya, sangat kritikal.

sejak kebelakangan ini memang dah banyak kali nampak benda alah ni



suatu malam yang sepi



rumah pun dah sunyi





maka tinggallah diri ini sendiri




sebelum tidur mestila kena basuh muke gosok gigi.



tiba-tiba


 nampak satu benda rare


oh, bergerak2.
okey dh tau apa tu


ya Allahhh

ohh no ohh nooo



aik? tak bergerak pon??
tido ke hape



okey sampai jarak tu je paling dekat boleh ambik.

sebelum dia mengibarkan sayap keramatnya baik aku cabut dulu

apepun aku agak cuak untuk stay lebih lama kat dalam rumah yg sunyi sepi ni sebab lipas dah mula bermaharajalela kat dalam jamban.

cemana nak mandi cengginiiiiiiiiii???? help meeeee

cemana nak buang takut kat lipas ni?? eeeeee gelilaaaa. tengok pun dah geli eeeeeee

ayyyoooo


2 comments:

suhailey mohd noor said...

Huhu..saya pun x leh ngn lipas ni,bukan takut..tp geli kot..mmg nasib malang la lipas tu kalo mendarat kt umah ni :)

tsumiki hajira said...

aah. geli gila! XD

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com