2015


walaupun sebenarnya dah lama tahun baru (Hijrah).

tapi sekarang baru masuk tahun baru Masihi.

benda pertama terlintas dalam kepala hotak ialah...

AKU DAH MASUK UMUR 22 TAHUN NI.

YA ALLAAAAHHHHHHHH

syukur memang syukur, Allah bagi peluang hidup sampai tahun ni.
tapi dapat rasa ketuaan semakin merebak dalam diri. woohooo~

cepat betul masa berlalu kan. mehehe

sekarang baru masuk bulan RabiulAkhir 1436..
kalau tahun Masihi ni dikira lepas kelahiran Nabi Isa a.s
tahun Hijrah ni plak dikira lepas penghijrahan Rasulullah s.a.w

perghhhhh memang dah lama sangat dah ni...
oleh itu, sudahkah anda berhijrah? *cehh

macam biasa. seperti yg sudah dijangka, asal post pasal tahun baru je mesti ada azam tahun baru kan.
dah tak tau nak post mende, kita post la cenggitu ye.

okeylah target tahun baru ni,

# jadi manusia yang lebih baik..
# jadi yang lebih baik
# improve
# tingkatkan prestasi

hmm so target tahun ni cam rare sikit. takpe, yakin boleh. :)

*cuti sem bosan gila

2 comments:

Saljiah Zafirah said...

salam perkenalan n follow kat sini =)
gie jalan2 kat pantai,~ ganu kiter..hihi

tsumiki hajira said...

heee. salam perkenalan juga. tenkiu sebab sudi singgah blog kiterrr :D

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com