baby Arsyad

saje menggedik nak share

bulan 8 aritu dapat sorang lagi anak sedara.

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaa *lompat tembus siling*

Alhamdulillah

tido pun stail

ini budak comel gila. booolat gila muka dia. kahkah

comel melampau

nama arjuna beta ni Che Muhammad Hasif Arsyad. oh men, nama macho, serius. ni anak sulung kakak. kiranya ni anak sedara yg kelima. 

uuuuuuuuuuu meriah la lepas ni.

hensem gila

budak ni memang senang nak jaga. sempat dengar dia kentut, merengek dan menangis semua. paling best bila dia menangis kita dodoi dia nyanyi sket2 terus dia lentok balek.

bila tido kadang-kadang mata macam x tutup rapat. kira cool la jugak. haha

sekarang tgh habiskan sisa2 sem 2 yg dah masuk minggu 12. tunggu 3 minggu lagi nak balek. sabar je la ya Allah.

busy sgt sekarang. dgn hampir 10 kerja nak kena siapkan. 3 final project.

huhhhh, dah nama pun pelajar yg sedang belajar, buat cara macam pelajar la. assignment tetap assignment. kemana ku lari ku tetap kena buat juga. ohyeah babeyh.


posing abes chuolls.

sebenarnya aku homesick kbai.

3 comments:

Liza Licha said...

amboi.. kecil2 dah posing ala model :) such a cutie

Liza Licha said...

amboi.. kecil2 dah posing ala model :) such a cutie

tsumiki hajira said...

hehehe. kan Liza? budak ni kasi org geram maaaa~ :D

copyright © . all rights reserved. designed by Color and Code

grid layout coding by helpblogger.com